Opleidingen en workshops van Why Branding

Opleidingen en workshops van Why Branding

Opleidingen en workshops van Why Branding

We hebben goed nieuws, want SpotOn biedt een aantal interessante workshops en opleidingen voor Communicatie-professionals, dankzij onze samenwerking met Why Branding. Vandaag in de spotlight: de Inspiratiesessie Werkgeluk. 

Why Branding is wat ons betreft hét bureau voor de ontwikkeling van Communicatie-professionals voor jouw werk- en klantgeluk. Why Branding biedt een aantal opleidingen en workshops, die voor jou als Communicatie-professional interessant zijn. Immers, als professional blijf je werken aan je (persoonlijke) ontwikkeling. SpotOn helpt je hierbij. 

Het vergroten van werkgeluk en (jouw) imago
Why Branding benadert klantgeluk vanuit o.a. de vakgebieden Communicatie, Branding en Arbeidsmarktcommunicatie. Why Branding helpt je bij het verhogen van klantbeleving, bij het vergroten van het werkgeluk van medewerkers en het verbeteren van imago via krachtige Identity, Employee en Customer Journeys. Met de opleidingen en workshops van Why Branding kan jij jouw talenten (her-) ontdekken en je verder ontwikkelen als Communicatie-professional. SpotOn professionals krijgen 10% korting. Meer informatie over de opleidingen en workshops vind je op de site van Why Branding, waar je je ook kunt aanmelden. 

Nu in de spotlight: Inspiratiesessie Werkgeluk
Mensen die gelukkig zijn in hun werk zijn gezonder, veerkrachtiger, creatiever, kunnen beter samenwerken en hebben minder last van stress en ziekteverzuim dan hun minder gelukkige collega’s. Dat klinkt goed. Maar hoe word jij gelukkiger in je werk?
Why Branding geeft deze sessies op maat, aan uiteenlopende teams en organisaties (zowel voor directie/MT's in de leidinggevende rol, als aan medewerkers om hen bewust te maken van hun eigen rol bij het vergroten van werkgeluk). Interesse? Lees er meer over op de site van Why Branding. 

---
We zijn erg blij met de samenwerking met Why Branding. Powervrouw Yvette Brook kennen we al jaren. Yvette’s onderscheidende aanpak kenmerkt zich door de combinatie van haar nieuwsgierige aard en analytisch vermogen, zodat zij snel mensen, organisaties en situaties doorgrondt. Zij geeft op haar enthousiaste en authentieke wijze trainingen en workshops, voorziet organisaties van strategisch advies, vertaalt oplossingen door naar beleid en voert deze (mede) uit. Yvette haalt veel energie uit het verbinden van mensen, afdelingen en teams bij projecten die vallen onder thema’s als Werkgeluk, Employer Branding, Company Values en Customer Experience.




Deel dit artikel