SpotOn: blik op 2019

SpotOn: blik op 2019

SpotOn: blik op 2019

Waarom ga ik als opdrachtgever naar SpotOn, hoe kijken wij naar 2019 en wat zijn onze uitdagingen? De schijnwerpers op het nieuwe jaar: we blijven groeien, dat is zeker. 

Waarom ga ik als opdrachtgever naar SpotOn?
“In het matchen van Marketing- en Communicatie-professionals geven wij mensen prioriteit. Dat betekent dat wij ons ook verdiepen in de cultuur bij een opdrachtgever en de huidige teamsamenstelling. Wij kennen onze professionals persoonlijk en we hebben een groot, waardevol bestand van Marketing- en Communicatie-professionals, waarvan er overigens een aantal nu al of binnenkort beschikbaar zijn.
Wij verbinden op basis van echtheid, vanuit talenten, dat vinden we interessanter dan een mooi CV. En natuurlijk vanuit bewustzijn en daadkracht. Een ZZP- Marketing- of Communicatieprofessional kan SpotOn al binnen een week bij een opdrachtgever op het podium staan. We ontzorgen en we brengen rust in teams. Daar worden we blij van”.

Hoe kijken jullie naar het nieuwe jaar?
“Dat we gaan groeien, dat is zeker. We zijn in oktober live gegaan met SpotOn en inmiddels staat er een merk en een organisatie, waar we trots op zijn. We zijn enorm blij met de eerste vacatures om echte matches te kunnen maken. En natuurlijk met ons netwerk van professionals dat we al hebben kunnen uitbouwen. We vinden persoonlijke aandacht, met onze professionals en opdrachtgevers, heel erg belangrijk en daar hebben we veel in geïnvesteerd en dat blijven we doen.
We blijven in 2019 uitgaan van onze eigen kracht en ons vermogen om te verbinden vanuit echtheid. Wij hebben er zelf ook bewust voor gekozen om dingen te doen waar ons hart ligt. Als onze professionals zich bewust zijn van (het benutten van) hun talenten, kunnen we de echte match waarmaken en onze professionals op het podium zetten bij onze opdrachtgevers. Als we in authenticiteit herkenbaar blijven en ons echte verhaal blijven communiceren, wordt die roep om echtheid alleen maar groter. Daar geloven we in”.

Wat zijn jullie uitdagingen voor 2019?
“In een krappe markt moet je je best blijven doen om professionals te verbinden en daarom blijven wij investeren in aandacht en persoonlijk contact. Wij kunnen mensen matchen die nu nog niet eens in ons bestand staan. Daar zijn we goed in en daar blijven we in investeren. Want onze Marketing- en Communicatie-professionals kennen ook weer goede professionals. Uit ervaring weten we, dat het ‘via via’ in contact komen met professionals en opdrachtgevers werkt. En dan komt ons netwerk en onze achtergrond in de Marketing- en Communicatie goed van pas.
Succesvol verbinden kan alleen als beide partijen bewust in het leven staan. Daarom zijn al onze opdrachtgevers resultaatgericht en gedreven. We zijn op zoek naar opdrachtgevers die dit ook ambiëren. Opdrachtgevers die succesvol willen blijven en rust willen creëren in hun team. Dan zijn ze bij SpotOn aan het juiste adres. Ze moeten ons alleen nog weten te vinden”.

Waar kijken jullie naar uit?
“We merken in de gesprekken die we voeren, dat we anders zijn; dat we ons door onze persoonlijkheid, onze aanpak en visie onderscheiden. We blijven investeren in aandacht geven, in persoonlijke gesprekken. In 2019 zullen steeds meer opdrachtgevers ons vinden en kunnen wij nog meer succesvolle matches maken. Daar zetten we volle kracht op in. Dit doen we vanuit ons eigen talent om vanuit compassie om te verbinden; om mensen in de spotlight te zetten en onze professionals het podium te bieden dat bij ze past. Ook vanuit onze eigen marketing- en communicatie-expertise. En uiteraard blijven we in 2019 doortastend en praktisch. Wij doen waar wij in geloven. En dat is ook op het juiste moment handelen, op een integere manier”.




Deel dit artikel