Podium

Medior Communicatieadviseurs schaars?

Gespecialiseerde Medior Communicatieadviseurs zijn schaars, volgens het recente onderzoek van het Ministerie van Algemene Zaken. En dat klopt. Maar wij kennen ze wel, dankzij ons grote, waardevolle netwerk van gespecialiseerde Communicatie-professionals. Binnen een week stellen wij de ZZP'er aan je voor, die kan starten in jouw team. 

Lees verder →

Voorwaarden en vragen SpotOn-membership

Je leest hier de voorwaarden en veel gestelde vragen over het SpotOn-membership. Deze vragen en voorwaarden gelden voor SpotOn-professionals die bemiddeld willen worden door SpotOn en voor professionals die zich inschrijven vanaf 1 juli 2019 en daarnaast gebruik willen maken van de fee van € 2,50 per uur als zij een opdracht aanbrengen, die succesvol wordt ingevuld door SpotOn.

Lees verder →

Detachering versus freelance/ZZP

Er is onder interim-professionals nog wel eens verwarring over het uitvoeren van een opdracht op detacheringsbasis versus ZZP-/freelancebasis. In essentie zijn er echt fundamentele verschillen. SpotOn geeft je graag helderheid.

Lees verder →

Meet and greet - mei juni 2019

Verbinden is waar ons vak om draait en daarom investeren we veel in persoonlijk contact. Wij verbinden onze Marketing- en Communicatie-professionals aan de juiste opdrachtgevers. Wij geven mensen prioriteit; dat gaat zoveel verder dan een interessant CV. 

Lees verder →

Communicatieadviseurs beschikbaar

Gespecialiseerde Communicatieadviseurs zijn schaars. En zeker met de specialismen Interne Communicatie en specifiek Verandercommunicatie (bij bijvoorbeeld reorganisaties, transities, overnames, beursgang e.d.). SpotOn heeft ze beschikbaar, op Freelance/ZZP-basis, op detacheringsbasis en voor vast.

Lees verder →

De meest gestelde vragen

Wij dagen onszelf elke dag uit om SpotOn te zijn. Om het enige juiste te doen. We willen scherp zijn en blijven om te kunnen verbinden. Om onze marketing- en communicatie professionals de vaste of tijdelijk job te bieden, die bij ze past. We verbinden op basis van talenten en zo kunnen we hen het podium te bieden bij onze opdrachtgevers.

Lees verder →

We hebben wat te vieren

Sonja is jarig vandaag (16 januari) en dat vieren we. Like onze SpotOn LinkedIn-pagina en maak kans op één van de managementboeken 'Benut je sterke punten', van Marcus Buckingham. Via onze SpotOn-pagina delen we vacatures en vakkennis met elkaar. 

Lees verder →

SpotOn: blik op 2019

Waarom ga ik als opdrachtgever naar SpotOn, hoe kijken wij naar 2019 en wat zijn onze uitdagingen?
De schijnwerpers op het nieuwe jaar: we blijven groeien, dat is zeker. 

Lees verder →

Op het juiste podium

“We zoeken een rood/oranje professional met een tikje blauw”". We horen de wens op management drives vaak in gesprekken die we voeren met opdrachtgevers. Wie inzicht heeft in z’n eigen drijfveren en talenten, presteert beter. 

Lees verder →

Video-presentatie - inspireren en matchen

Voor één van onze opdrachtgevers maakten we een videopresentatie om een vacature op het podium te zetten. In dit geval is dat een vacature van een Sr. Account Manager bij het beste branding / design bureau van Amsterdam.
Op deze manier geven we een impressie van de nieuwe werkplek.

Lees verder →

Flexibele arbeid levert op

Interessante header, zo vinden wij. In de discussie vast versus flex, speelt sentiment een heel grote rol. Dr. Job Hoogendoorn, Erasmus Research & Business Support (ERBS) onderzocht het effect van externe inhuur op productiviteit en kosten van organisaties en kwam met de conclusie: flexibele arbeid levert op. Hierbij een aantal feiten van Hoogendoorn op een rij. 

Lees verder →

Persbericht

Voorschoten, 2 oktober 2018 – MarCom-professional Sonja van Alphen en Richard Henderickx, ondernemer en commercieel strateeg, bundelen hun talenten en starten SpotOn, Podium voor MarCom-professionals. SpotOn is gespecialiseerd in arbeidsbemiddeling voor MarCom-professionals op vaste en tijdelijke basis.

Lees verder →

Sonja van Alphen en passie voor recruitment

Sonja van Alphen werd verrast door deze ode en voelt zich enorm vereerd. Twintig jaar geleden had zij al passie voor recruitment en dat heeft ze met 'liefde' overgebracht aan Martijn Smit; inmiddels een van de grootste Recruitment-experts. Dank je wel voor deze mooie woorden. En zo SpotOn nu we in oktober live gaan. #passievoorrecruitment #liefdevoorjewerk #spoton 

Lees hier de blog van Martijn Smit. 

Lees verder →

Beschikbaar: Interim Brand Manager

Goede interimmers zijn altijd zo weer aan de slag. Wij hebben nu een zeer ervaren Brand Manager beschikbaar, die het best tot haar recht komt bij een klantmerk, bij voorkeur in de FMCG / Retail. Zij weet als geen ander hoe zij een centrale rol speelt in een MarCom-team in samenwerking met Sales-/Go2Market-teams, waar zij verantwoordelijk is voor advies en realisatie. Deze interim Brand Manager is per direct beschikbaar voor een mooi klantmerk in de regio R'dam/Den Haag/Utrecht voor ca. 32 uur per week. 

Lees verder →

Beschikbaar: Creatief (Merk-)Strateeg

Deze Creatief en (Merk-)Strateeg is een meerwaarde voor elk merk dat behoefte heeft aan herziening van haar merkpositionering en doorvertaling hiervan naar visuele identiteit en communicatie. Hij is nu weer interim beschikbaar voor merken of (reclame-)bureaus die ‘ongezouten’ onderbouwd advies willen hebben voor een onderscheidende positie in de markt. Hij weet strategie neer te zetten en tot leven te brengen en draagvlak te creëren voor een succesvolle uitrol. 

Lees verder →

Workshops en
Masterclasses in de maak

SpotOn heeft de visie dat we dié MarCom-professional aan de opdrachtgever willen verbinden die wezenlijk past. We maken een échte match op basis van talent. Om de talenten verder te ontplooien, bieden we de SpotOn Academy. In samenwerking met Debbie Molhuizen werken we nu een zeer interessante Workshop en Masterclass uit, gericht op talenten. 

Lees verder →

SpotOn; doe waar je blij van wordt

Tijdens en na een persoonlijk leiderschaps- (yoga-) retraite op Ibiza raakte ik gefacineerd door succesvolle ondernemers die vanuit hun talent en dus passie een bedrijf hadden opgebouwd. Het intrigeerde me dat zij er bewust voor kiezen zo te werken en te leven, precies zoals zij dat zelf willen. Als je bewust werkt en leeft en hier voldoening en dus plezier uithaalt, straal je dat ook uit. In gesprekken die ik met mensen voerde, kwam ik steeds dichter bij het antwoord wat hun basis is voor hun plezier en succes: zij leven en werken vanuit het ‘volg je passie-model’. Dus enkel door het volgen van je hart, het uitoefenen van je passie en het toepassen van je talenten, kan je bewust kiezen om te leven en te werken zoals je dat wilt.

 

Lees verder →